Wij gaan de komende maanden het televisieplatform verbeteren en vereenvoudigen. Om dit goed te kunnen uitvoeren, hebben wij ervoor gekozen de werkzaamheden gefaseerd in te plannen. Dit betekent dat we, op verschillende dagen, steeds een deel van onze klanten overzetten op het nieuwe televisieplatform.

Planning werkzaamheden

Iedere abonnee krijgt van ons persoonlijk bericht over de datum van de werkzaamheden. Wacht ons bericht dus af!

Instructies na onze werkzaamheden

Het tv-signaal valt op deze dag weg. Daarna is het noodzakelijk om éénmalig de zenders opnieuw in te stellen op uw televisie(s). U heeft daarvoor de volgende gegevens nodig:

Frequentie:                         234.00(0)

Netwerk-ID:                        (0)9641

Qamformaat:                      Qam 64

Symboolsnelheid:              6875

Na het opnieuw instellen van uw televisie(s) met bovenstaande gegevens is het TV-signaal weer actief. Let op! Voer deze aanpassing pas uit op de datum die u van ons ontvangt, anders is er tot die tijd geen TV-signaal.

Na de werkzaamheden zijn er meer zenders te ontvangen en profiteert u automatisch van onze acties.